Suz. Använder Blogger.

Små Presentpåsar

>> måndag 18 februari 2013

Här kommer en bomb av en massa bilder på presentpåsar!
Åh vad dessa är roliga att göra!!
Och så himla kul att ge bort dessa istället för en blomma när man ska bort.
Lite Washitape runt ljusen och det ser lite extra kul ut!
Jag gjorde även två påsar till mina systrar i julklapp med "Scrapgodis", men hittar inte korten på dem nu...
Jag har en kartong full av påsar för alla tillfällen så det är bara att grabba tag i en (eller flera) när man ska bort!
Mallen till Te-"påsarna" hittade jag någonstans på nätet men har glömt var.
Om någon läser detta och vet vart så hör av er för jag vill gärna länka tillbaka till henne !!



























                                                                      Kantareller :)












0 kommentarer:

About this Blog

Blogger templates

Seguidores

Blogger news

    © Tre Bubblor. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP